کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9167 | مشاهده و دانلود: 737702847 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316424 | نظرات: 37893
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گجت پوشیدنی BitBite به کنترل عادت‌های غذایی کمک می‌کند

تیم پشت ساخت این گجت پوشیدنی تعدادی از متخصصان حوزه سلامتی هستند که از فناوری پوشیدنی برای کنترل عادت‌های غذایی شما بهره می‌برند. حالا برای کاهش وزن خود می‌توانید به کمک BitBite عادت‌های غذایی خود را اصلاح کنید.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ با داشتن این گجت پوشیدنی به راحتی غذای خود را میل کنید و سپس بررسی کنید که چه میزان از نیازهای غذایی شما برآورده شده است. هر زمان که می‌خواهید غذا بخورید، BitBite را در گوش خود قرار می‌دهید. این گجت دارای یک میکروفون و سنسورهای اضافی است که صداهای موجود را پردازش می‌کنند. نرم‌افزار گوشی هوشمند BitBite نیز دروازه‌ای بین این گجت و فضای ابری است تا اطلاعات کاربر را ثبت کرده و به او گزارش دهد. این نرم‌افزار برای اندروید و iOS در دسترس است و باتری آن هم در حدود 3 ساعت دوام می‌آورد که با توجه به اینکه فقط در زمان خوردن  از آن استفاده می‌کنید، برای حدود 3 روز کافی است.

BitBite-device-overview-2-Edited

هدف اصلی BitBite این است که به شما کمک کند تا هوشمندانه‌تر غذا بخورید. البته منظور از هوشمندانه‌تر غذا خوردن این نیست که شما همیشه بجای خوردن شکلات، هویج بخورید بلکه BitBite بررسی می‌کند که شما چه زمانی و چطور غذا می‌خورید. BitBite نه تنها تحلیلی از عادت‌های غذایی شما شامل این که شما چقدر سریع لقمه خود را می‌جوید، هر لقمه را چندبار می‌جوید و این‌که چه زمان‌هایی در روز غذا می‌خورید ارائه می‌کند بلکه  این گجت دارای یک اسپیکر است که بازخورد آنی به شما می‌دهد درست همان‌طور که وقتی اشتباه غذا می‌خوردید، مادرتان به شما تذکر می‌داد.

BitBite-Clip-Wristband-Charger

اما زمانی که شما در حال خوردن غذا نیستید، BitBite در نقش یک هدست بلوتوث برای شما عمل می‌کند یا می‌توانید آن را بر روی دستبند مخصوص نصب کنید. همچنین این گجت هوشمند پیشنهاداتی برای وعده‌های غذایی به شما می‌دهد. برای مثال به شما یادآوری می‌کند که در وعده غذایی خود ماست بخورید. قیمت این گجت هوشمند در حال حاضر 159 دلار است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23717 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/09/01 تعداد مشاهده: 2016
سافت گذر